Μετά την μεγάλη επιτυχία του «Μοτέλ», ο Βασίλης Μαυρογεωργίου επανέρχεται στη σκηνή της Φρυνίχου, με ένα νέο θρίλερ που το Θέατρο Τέχνης του ανέθεσε να γράψει και να σκηνοθετήσει με θέμα αυτή τη φορά την κλιματική κρίση και την τεχνητή νοημοσύνη.
Ο «Καταραμένος κόσμος», δημιουργήθηκε σε συνέχεια της «Ανοιχτής σκηνής», το πρωτότυπο πρόγραμμα γνώσης, διαλόγου και δημιουργίας που εγκαινίασε πέρσι το Θέατρο Τέχνης, προσκαλώντας σημαντικούς επιστήμονες και καλλιτέχνες να τοποθετηθούν πάνω στα φλέγοντα ζητήματα της εποχής μας. Αυτά τα δύο «νέα» -ιδίως για τη σύγχρονη δραματουργία- ζητήματα, που πρόκειται να καθορίσουν το άμεσο μέλλον μας στον πλανήτη.
Σε μια παράσταση που ισορροπεί ανάμεσα στο ρεαλιστικό και το φαντασιακό, στην πραγματικότητα και την ψευδαίσθηση, τρεις ιστορίες διασταυρώνονται και πλέκονται μεταξύ τους ξετυλίγοντας σταδιακά έναν αινιγματικό ιστό σχέσεων και υποθέσεων.
Ένας άντρας και ένα αγόρι ζουν απομονωμένοι σ’ ένα σπιτάκι στην καρδιά του δάσους. Μοναδική τους σύνδεση με τον έξω κόσμο, μια παράξενη βιβλιοθήκη
με έργα επιστημονικής φαντασίας. Την ίδια στιγμή, ένας συγγραφέας και νευροεπιστήμονας μπαίνει στο μικροσκόπιο μιας νεαρής αστυνομικού που ερευνά την εξαφάνιση ενός αγοριού, ενώ μια γυναίκα ζητά από τον ίδιο επιστήμονα να την βοηθήσει να μάθει τι ακριβώς συνέβη στον χαμένο πατέρα της…
Καθώς οι ιστορίες μπλέκονται η μια μέσα στην άλλη και το σασπένς κορυφώνεται, εικόνες από έναν μελλοντικό κόσμο κλιματικής κρίσης και ψηφιακής δυστοπίας αναδύονται σαν ψηφίδες ενός υπερσύγχρονου μωσαϊκού. Είναι ένας κόσμος όπου οι άνθρωποι, απομονωμένοι και απειλούμενοι από τις ίδιες τους τις δημιουργίες, ψάχνουν μέσα στον θόρυβο και την υπερπληροφόρηση για αλήθειες που ίσως να είναι αδύνατον πιά να βρεθούν.
Τι είναι πραγματικό και τι κατασκευασμένο; Τι συμβαίνει στην ανθρώπινη
λαχτάρα μας για γνώση, επαφή και λύτρωση, όταν τα όρια της συνείδησης και
της πραγματικότητας θολώνουν; Ποια είναι άραγε η μεγαλύτερα «κατάρα» του
κόσμου μας;
Η παράσταση πραγματοποιείται με την οικονομική υποστήριξη του Υπουργείου Πολιτισμού.