Η Ζωρζ Σαρή διαπρέπει αρχικά ως ηθοποιός στο χώρο του κινηματογράφου τον οποίον εγκαταλείπει για να αφοσιωθεί μέχρι το τέλος της ζωής της στη συγγραφή παιδικών και εφηβικών βιβλίων. Παράλληλα γράφει και μυθιστορήματα για ενηλίκους, ενώ εμπλουτίζει τον χώρο του βιβλίου με εξαίρετες μεταφράσεις διάσημων ξένων συγγραφέων.
Η Ζωρζ Σαρή ασχολείται με όλα τα είδη του πεζού λόγου, κυρίως, όμως, με το ιστορικό και κοινωνικό μυθιστόρημα, καθώς και με το μυθιστόρημα μαθητείας (Bildungsroman). Τα πρωτοποριακά χαρακτηριστικά της γραφής της είναι η θέαση των καταστάσεων από την οπτική του παιδιού, η έλλειψη διδακτισμού, η τόλμη στην επιλογή και στο χειρισμό ορισμένων θεμάτων, το χιούμορ, η αμεσότητα της έκφρασης, το λιτό και πεζολογικό, μερικές φορές, ύφος. Με αυτά τα υφολογικά μέσα ζωντανεύει στο έργο της όλη τη νεότερη ελληνική ιστορία (Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος, Κατοχή, Αντίσταση, Εμφύλιος, Δικτατορία ’67-’74), τoν πόλεμο στο Ιράκ, κοινωνικά θέματα όπως, η μετανάστευση, η μόλυνση του περιβάλλοντος, η αρχαιοκαπηλία, η φιλία, το διαζύγιο, η εκπαίδευση, η διαπολιτισμικότητα, η θέση της γυναίκας και ο ρόλος της στην κοινωνία, ο νεανικός έρωτας. Γενικότερα την απασχολούν οι ανθρώπινες σχέσεις και τα προβλήματα των σύγχρονων κοινωνιών.
Όλο της το έργο διακρίνεται για το ρεαλισμό με τον οποίο αντιμετωπίζει τα θέματά της, καθώς και για το βιωματικό-αυτοβιογραφικό στοιχείο που άλλοτε είναι φανερό και άλλοτε συγκαλύπτεται από τη μυθοπλασία. Η Ζωρζ Σαρή, με το ρεαλισμό της υποστασιοποιεί τα πραγματικά γεγονότα με εντυπώσεις και συναισθήματα που αυτά προκαλούν στους μυθοπλαστικούς ήρωες και, κατ’ επέκταση, στον αναγνώστη. Το αυτοβιογραφικό-βιωματικό στοιχείο συντελεί στη μεγαλύτερη συναισθηματική φόρτιση του αναγνώστη από τα δρώμενα, καθώς αυτά επαναπροσδιορίζονται μέσα από το κοσμοείδωλο και τον ψυχισμό της συγγραφέως. Η Ζωρζ Σαρή κατορθώνει να μετατρέπει τη μονοφωνία του αυτοβιογραφικού λόγου σε μυθιστορηματική πολυφωνία εναλλάσσοντας τον υποκειμενικό με τον αντικειμενικό λόγο μέσα από τις φωνές των προσωπείων της.
Η Ζωρζ Σαρή, όπως και η συνομήλικη, γκαρδιακή της φίλη, Άλκη Ζέη άλλαξαν τον κόσμο του παιδικού βιβλίου. Έδωσαν στα βιβλία για παιδιά λογοτεχνικότητα, αλήθεια, φαντασία και ήταν οι πρώτες συγγραφείς που καταξίωσαν με το έργο τους την παιδική και εφηβική λογοτεχνία.